Με μια παθιασμένη εμφάνιση, η ομάδα των κορασίδων της ΑΓΕΖ ολοκλήρωσε τις υποχρεώσεις της στο πρωτάθλημα, επικρατώντας εκτός έδρας των Νέων Έσπερος ΚΑΟ με 56-64.
Η ομάδα μας μπήκε πολύ δυνατά από το πρώτο δεκάλεπτο, χτίζοντας μια διαφορά ασφαλείας (14-25) την οποία διατήρησε με σωστή διαχείριση μέχρι το τέλος, παρά την πίεση των γηπεδούχων στο δεύτερο ημίχρονο.
Μια κίνηση αθλητικού πνεύματος
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε δημόσια τον προπονητή των Νέων Έσπερος ΚΑΟ, τον κ. Κωνσταντόπουλο για την αποδοχή του αιτήματός μας για αλλαγή της ημέρας διεξαγωγής του αγώνα. Χάρη στην ευγενική του κίνηση, κατέστη δυνατή η παρουσία της coach μας στον πάγκο, αναδεικνύοντας το πνεύμα συνεργασίας και τον σεβασμό που πρέπει να διέπει το άθλημά μας.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε δημόσια τον προπονητή των Νέων Έσπερος ΚΑΟ, τον κ. Κωνσταντόπουλο για την αποδοχή του αιτήματός μας για αλλαγή της ημέρας διεξαγωγής του αγώνα. Χάρη στην ευγενική του κίνηση, κατέστη δυνατή η παρουσία της coach μας στον πάγκο, αναδεικνύοντας το πνεύμα συνεργασίας και τον σεβασμό που πρέπει να διέπει το άθλημά μας.
Επένδυση στο μέλλον
Το πιο ελπιδοφόρο μήνυμα της ημέρας ήταν η συμμετοχή τεσσάρων μικρών αθλητριών στην αποστολή. Τα κορίτσια πήραν χρόνο συμμετοχής, γεύτηκαν τη χαρά της αναμέτρησης και άρχισαν να “χτίζουν” εμπειρίες, αποδεικνύοντας ότι το μέλλον του ζακυνθινού μπάσκετ είναι εδώ!
Το πιο ελπιδοφόρο μήνυμα της ημέρας ήταν η συμμετοχή τεσσάρων μικρών αθλητριών στην αποστολή. Τα κορίτσια πήραν χρόνο συμμετοχής, γεύτηκαν τη χαρά της αναμέτρησης και άρχισαν να “χτίζουν” εμπειρίες, αποδεικνύοντας ότι το μέλλον του ζακυνθινού μπάσκετ είναι εδώ!
Τα δεκάλεπτα: 14-25, 10-14, 18-15, 14-10
Νέοι Έσπερος ΚΑΟ (Κωνσταντόπουλος): Παπούλια 4, Σπηλιοπούλου 9, Δελέγκου Ελ. 9, Καρμαλή 7, Ζέβλα 2, Γιαννούλη 9, Δελέγκου 4, Νικολετοπούλου 2, Πετράτου, Νικολακοπούλου 4, Ανδροτσοπούλου 6, Καρμαλή.
Α.Γ.Ε.Ζ.(Μαλεβίτη-Στάθης): Γιατρά 2, Μποζίκη 2, Μαρκεσίνη 15(1), Λιβέρη 7, Στάθη 14, Μουζάκη 20, Μαργάρη 4, Μιχαλίτση, Ζαμπάτη, Τζανάρι, Κυπριώτη, Μιχαλοπούλου.
Συγχαρητήρια σε όλες τις αθλήτριες για την προσπάθεια και το όμορφο κλείσιμο της σεζόν!


