Αισιόδοξα μηνύματα έδωσε η νέα γενιά του ελληνικού κλασικού αθλητισμού που συμμετείχε το Σαββατοκύριακο 13-14 Ιουνίου στην πρώτης φάση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Κ16 στο Δημοτικό Στάδιο της Χαλκίδας για τον Νότιο Όμιλο.
Σημειώθηκαν πολύ καλές επιδόσεις σε ένα ανακαινισμένο στάδιο με εξαιρετικό αγωνιστικό χώρο, σε μια διοργάνωση όπου παρέστη και η πρόεδρος του ΣΕΓΑΣ, Σοφία Σακοράφα.
Συμμετείχαν 1.000 περίπου αθλητές από συλλόγους της Νότιας Ελλάδας ενώ αντίστοιχα τις ίδιες ημέρες γίνονταν στην Ελευθερούπολη Καβάλας το αντίστοιχο του Βόρειου ομίλου.
Στόχος ήταν η νίκη και η διάκριση ενώ παράλληλα και η πρόκριση στον τελικό του Πανελληνίου πρωταθλήματος που θα γίνει στις 17-18 Ιουλίου στη Θήβα.
Την ΑΓΕΖ εκπροσώπησαν 8 αθλητές-τριες. Συγκεκριμένα:
- Σιαφάς Βαγγέλης: 4ος στο Τετραπλούν με 15,11μ χάνοντας το μετάλλιο στο τελευταίο άλμα και παίρνοντας την πρόκριση για το Πανελλήνιο πρωτάθλημα στη Θήβα κάνοντας έναν σπουδαίο αγώνα. Την επόμενη μέρα κατέκτησε τη 10η θέση στον τελικό του μήκους με άλμα 5,57μ
- Μαγδαληνός Αντώνης: 11η θέση στα 2.000μ με φυσικά εμπόδια με επίδοση 7’03’’ μακριά από την ατομική του επίδοση 6’45’’
- Πλέσσα Χριστίνα: 12η θέση στα 3.000μ βάδην με 17’35’’ ατομικό ρεκόρ κάνοντας μια δυνατή κούρσα.
- 4Χ80μ κοριτσιών με τις Μπράτη Σταυρούλα – Ξένου Ελένη – Μέρκα Αρσέλα – Μούσουρα Ψάρρη Μαρίνα Ιωάννα με 42’’33 κατέκτησαν την 16η θέση ανάμεσα σε 52 ομάδες με ατομικό ρεκόρ και κερδίζοντας την 4η τελική σειρά. Να σημειωθεί ότι αποτελεί την καλύτερη επίδοση στην ΕΑΣ.
- Ξένου Ελένη: 23η στο Ύψος με 1,40μ
- Μέκα Αρσέλα: 24η με 4,48μ στο Μήκος
- Μούσουρα Ψάρρη Μαρίνα Ιωάννα: 30η με 10’’92 ατομικό ρεκόρ στα 80μ κάνοντας μια πολύ δυνατή κούρσα
- Ακτύπη Βασιλική: 44η με 1’53’’ στα 600μ πολύ κοντά στο ατομικό της ρεκόρ
